Firma Kosha Yoga Co. została założona w 2017 roku w Bombaju, w Indiach przez młodą, kochającą jogę parę, Harneet i Aloka. Marka narodziła się w wyniku bezskutecznego poszukiwania idealnej maty do jogi przez Harneet.


Harneet and Alok

Będąc certyfikowanym nauczycielem jogi, Harneet z własnego doświadczenia wiedziała, jak trudno jest znaleźć wysokiej jakości produkty do praktykowania jogi, dlatego postanowiła samodzielnie rozwiązać ten problem i stworzyła Kosha Yoga Co.

Zgodnie z filozofią jogi, właściciele marki od początku chcieli, aby ich działania pozytywnie wpływały na środowisko.

Dlatego Kosha Yoga Co. używa do swoich produktów naturalnych materiałów, takich jak 100% kauczuk, naturalny korek, bawełnę organicznę, siemię lniane, kasze gryczanę itp.



Część ich dochodów jest również przekazywana na rzecz Kalote Animal Trust, schroniska dla uratowanych zwierząt na obrzeżach Bombaju (dowiedz się więcej tutaj).

Poza tym Kosha Yoga Co. zapewnia również szkolenie w zakresie podstawowych umiejętności i zatrudnienie osobom w niekorzystnej sytuacji, żyjącym w ubóstwie, w społecznościach na obrzeżach miast. Obecnie ich torby do jogi są ręcznie robione przez kobiety mieszkające w Dharavi, największych slumsach w Azji (więcej informacji tutaj).

„Zawsze chcieliśmy robić coś więcej niż tylko przekazywać fundusze i rozumieliśmy, że możemy mieć wpływ poprzez nasze działania, na życie innych osób. Postanowiliśmy więc stworzyć produkty pomocnicze, które nie musiałyby być wytwarzane w fabrykach, ale mogłyby być wyrabiane ręcznie. Obecnie współpracujemy z pięcioma „super-kobietami" z Dharavi, które ręcznie robią nasze torby do jogi. Zapewniamy im zatrudnienie i możliwość poprawy jakości życia. Widząc ich chęć rozwoju i nauki, chcemy wkrótce mieć całą gamę produktów wytwarzanych w Dharavi.”
Mimo, że stosowanie takich zrównoważonych praktyk jest czasochłonne i kosztowne, Kosha Yoga Co. jest zaangażowana w rozwój etycznej i odpowiedzialnej marki.



Po 2 latach od założenia firmy Kosha Yoga Co. przybyła do Polski w celu zaspokojenia potrzeb rynku europejskiego.

„Przestrzeń akcesoriów do jogi w Europie kwitnie i daje nam ekscytującą okazję do rozwoju. Uważamy, że europejscy konsumenci są dojrzali, dobrze poinformowani i świadomi znaczenia wspierania marek napędzanych misjami. Nie możemy się doczekać, aby wprowadzić do Europy ofertę naszych produktów o wysokiej jakości oraz wartości, i zwiększyć wpływ naszych działań na nasze środowisko i społeczeństwo”.







New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password